طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

خدمات سئو حرفه ای

خدمات سئو

خدمات سئو

خدمات سئو را شاید به تازگی یه یکی از شرکت های سئو  واگذار کرده باشید, یا خوتان  انجام سئو سایت خود را شروع کرده باشید.برای اینکه بتوانید بیشترین بازدهی را در فرآیند سئو خود داشته باشید با این ۷ گام  بازدهی سئو سایت خود  را بالا ببرید.

گام اول:محتوای با کیفیت تولید کنید

محتوای با کیفیت تضمین کننده موفقیت سایت شماست.هرچقدر محتوای شما با کیفیت تر باشد مخاطب را مدت زمان بیشتری در سایت نگه می دارد.این نکته را به خاطر داشته باشید محتواهایی که بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه است توسط مخاطبان بیشتر انتخاب شده است .بیل گیتس مالک مایکروسافت در یکی از سخنان خود گفته است :”محتوا پادشاه است”.

سال ها قبل که استفاده از فضای مجازی و اینترنت به این شکل گسترده نبوده است بیشتر محتوا ها بصورت متنی بوده است.اما امروزه محتوا ها به شکل های مختلف تولید و ایجاد می شود:

انواع محتوا در خدمات سئو

۱-محتوا صوتی:

این روزها گوگل به این قابلیت مجهز شده است که جستجوی صوتی را پشتیبانی کند.کافی است که شما برای مطلب خود یک فایل صوتی با کیفیت انتخاب کنید.

۲-محتوا گرافیکی:

این روزها استفاده از اینفو گرافیک ها متداول شده است.اینفو گرافیک ها جذابیت گرافیکی و قابلیت درک ساده تری را به مخاطب های خود می دهند.

۳-محتوای ویدئویی:

مهمترین و تاثیر گذارترین نوع محتوا  ویدئو می باشد.در یک آمار مهم و قابل استناد ۵۹ درصد از کاربران محتوای ویدئویی را ترجیح می دهند.دو علت عمده که محتوای ویدئویی بیشتر از نوع دیگر محتوا ها مورد استقبال قرار می کیرند را می توان موارد زیر دانست:

الف)ارتباط برقرار کردن با کاربر

کاربران با ویدئو ارتباط بیشتری برقرار می کنند و اکثر افراد حوصله خواندن متن را ندارند.

ب)تاثیر گذاری ویدئو ها

ویدئو بر روی افراد تاثیر گذارتر از متن است پس استفاده از آن را دست کم نگیرید.مردم چیزی را که می بینید بیشتر باور می کنند و می پذیرند.

شاید حالا که به اهمیت ویدئو پی بردید از خود بپرسید که هر محتوای ویدئویی مناسب است؟برای شما ویژگی های یک محتوای ویدئویی مناسب را در ادامه بیان می کنیم

ویزگی های محتوای ویدئویی مناسب

۱-مدت زمان ویدئو کوتاه باشد

برای موضوع مورد نظر خود ویدئویی که تهیه می کنید کوتاه باشد.اگر ویدئوو که دارید طولانی است آن را به قسمت های

کوتاه تقسیم کنید و در چند قسمت برای نمایش در سایت قرار دهید.

۲-قابلیت اشتراک گذاری داشته باشد

ویدئو هایی که تهیه می کنید با لوگو و واترمارک شرکت خود قرار دهید.اگر ویدئو شما جذاب باشد توسط مخاطبان به اشتراک گذاشته می شود.

۳-عنوان مناسب برای ویدئو خود قرار دهید

عنوان جذاب باعث می شود که ویدئو شما حتما توسط کاربران دیده شود

گام دوم:سرعت بارگذاری سایت

گوگل در سال ۲۰۱۸ یکی از فاکتورهای مهم در سئو سایت را بارگذاری صفحه سایت عنوان کرده است.با ابزارهای که برای این مهم در نظر گرفته شده است سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید.سایت زیر یکی از این ابزار ها می باشد.

https://gtmetrix.com

راه کار های زیادی وجود دارد که بتوانید سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید در اینجا یکی از این راه کار ها را برای شما توضیح می دهیم

بهینه سازی عکس ها برای افزایش سرعت بارگذاری سایت در خدمات سئو

عکس هایی که در سایت خود قرا می دهید باید متناسب با دنیای وب ذخیره کنید,البته این به این معنی نیست که عکس هایی با کیفیت پایین انتخاب کنید بلکه این مفهوم را می رساند عکس های مناسب با حجم مناسب.برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید ابزار های خاصی وجود دارد یکی از این ابزار ها نرم افزار فتوشاپ می باشد شما با این نرم افزار عکس ها را با فرمت ذخیره سازی وب ذخیره و در سایت خود قرا می دهید.

گام سوم : ترتیب و الزام وجود هدینگ ها

H1تاH6 را در سایت خود فراموش نکنید.هر صفحه از سایت یک h1 نیاز دارد که باید در آن کلمه کلیدی وجود داشته باشد,بقیه h ها به  هر تعدا می توانند باشند و اینکه درون این هدینگ ها به جز h1 باید کلمات کلیدی مرتبط قرار بگیرد.

تا آنجا که می توانید هدینگ ها را به ترتیب به کار ببرید.

گام چهارم:سایت ریسپانسیو باشد

این روزها خیل از افراد با گوشی هوشمندی که دارند در فضای مجازی جستجو کی کنند.یایت خود را برای موبایل ریسپانسیو کنید تا آن ها اگر سایت شما را در گوشی خود جستجو کردند با مشکل مواجه نشوند.

این دو نکته را در ریسپانسیو کردن سایت خود در نظر داشته باشید:

الف)هیچ یک از اجزای سایت خود را در ریسپانسیو موبایل جذف نکنید.

ب)ویژگی هایی را در سایت قرار ندهید که در گوشی قابل نمایش نباشد مثلا فایل فلش

گام پنجم:صفحه تماس با ما را فراموش نکنید

هرچقدر سایت شما هم خوب باشد اما اگر این صفحه را نداشته باشد تمام قابلیت های خوب آن را زیر سوال می برد.کاربری که وارد سایت شما شده است و خدمات شما را خوب و مطابق با نیاز خود تشخیص داده است چگونه باید با شما تماس برقرا کند؟حتما آدرس و شماره تلفن را قرار دهید تا مشتری بتواند به شما اعتماد کند.

گام ششم:بالا بردن خوانایی صفحه سایت

خوانایی متن یعنی ویژگی هایی که باید رعایت شود تا کاربر از خواندن محتوای شما خسته نشود.

سعی کنید متنی که می نویسید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • اصطلاحات سخت و تخصصی استفاده نکنید
  • یک پاراگراف بیش از ۳۰ کلمه نباشد
  • از لیست های بالت دار در متن خود استفاده کنید
  • تصاویر مرتبط به متن را فراموش نکنید
  • متن های خود را با ئیدئو و عکس جذاب کنید
  • به مقاله های مرتبط لینک بدهید

گام هفتم:خطای ۴۰۴ در سایت خود نداشته باشید

شاید برای شما پیش آمده است که در یک سایت بر روی یک لینک کلیک می کنید و با خطای ۴۰۴ مواجه می شوید.و سریع ا زآن صفحه و شاید از آن سایت خارج می شوید.گوگل به سایت هایی که خطای ۴۰۴ دارند امتیاز منفی می دهد.اگر انجام بهینه سازی سایت خود را به یکی از شرکت های خدمات سئو سپرده اید حتما این ویزگی را گوش زد کنید و اگر سئو سایت را خودتان انجام می دهید حتما حتما دقت کنید.

کدامیک از شرکت های سئو انتخاب خوبی برای سایت شما هستند؟

خدمات سئو یا سئو سایت را وقتی در موتور جستجو گوگل جستجو کنید سایت های زیادی در نتایج گوگل دیده می شود.شاید بپرسید که کدامیک از این شرکت های seo  انتخاب خوبی هستند. در مقاله ای که به این نام برای شما نوشته ایم می توانید معیارهای مهم در این زمینه را مطالعه کنید.

چرا شما به خدمات سئو نیاز دارید؟

ساخت یک معماری قوی برای سایت و ارائه فرآیند یا فعالیت دقیق سایت تعیین کننده موارد زیر می باشد:

  • موقعیت کنونی سایت
  •  برنامه ریزی برای بدست آوردن جایگاه بالاتر
  •  پیگیری مسیر به موتورهای جستجو

همه این موارد کمک خواهد کرد تا سایت شما  به سرعت و به آسانی ایندکس کنند.

مهمتر از آن، بازدید کننده با داشتن یک تجربه خوب با استفاده از سایت تشویق خواهد شد که دوباره به سایت شما مراجعه کند. هنگامی که بازدید کننده به سایت شما می آید ترافیک زیادی از طریق موتور های جستجو به سایت شما فرستاده می شود.

دو عملکرد مهم موتور های جستجو در بهینه سازی سئو سایت چیست؟

موتورهای جستجو دارای دو عملکرد عمده می باشند:

  1. خزیدن و ساختن یک فهرستاز سایت هایی که به آن ها سر زده اند.
  2. ارائه فهرست  کلمه کلیدی جستجو شده توسط کاربران با فهرست رتبه بندی وب سایت هایی که جستجو کرده اند.

جهان وب را به عنوان یک شبکه متوقف شده در یک سیستم مترو بزرگ در شهر تصور کنید. هر توقف یک سند منحصر به فرد  می باشد

موتورهای جستجو نیاز به یک راه برای خزیدن در کل شهر و پیدا کردن تمام مسرهای توقف در طول مسیر دارند، بنابراین آنها از بهترین مسیر موجود در لینک استفاده می کنند.ساختار پیوند وب به همه صفحات با هم مرتبط می شود.

seo

کمک به خدمات سئو  با لینک هایی موجود در سایت

لینک هایی که در سایت خود قرار می دهیم چه کمکی به موتور های جستجو می کنند؟

لینک اجازه می دهد ربات خودکار از موتورهای جستجو ، به نام “خزنده” یا “عنکبوت” برای رسیدن به میلیاردها اسناد پیوسته در وب جستجو کند.هنگامی که موتورها این صفحات را پیدا می کنند، کد آنها را رمزگشایی می کنند و کلمات کلیدی انتخاب شده را در پایگاه داده های عظیم ذخیره می کنند . زمانی که برای پرس و جو جستجو  این کلمه کلیدی مورد نیاز است، به آن ها رجوع می کنند.

برای انجام این کار فوق العاده مهم  میلیاردها صفحه که می توان در یک ثانیه از آنها دسترسی پیدا کرد استفاده شد. شرکت های موتور جستجو پایگاه های داده ای در سراسر جهان برای این صفحه ها ایجاد کرده اند.

این پایگاه های داده انحصاری, دارای هزاران ماشین با حجم بسیار زیاد اطلاعات با سرعت بالا می باشند. وقتی یک شخص در هر یک از موتورهای اصلی جستجو می کند، آنها تقاضای نتایج را بلافاصله می دهند .

seo-content for web

 

موتورهای جستجو ماشین های پاسخ هستند. هنگامی که یک فرد جستجوی آنلاین را انجام می دهد، موتور جستجو یک دسته از میلیاردها اسناد را مرتب می کند و دو  نتیجه زیر را انجام می دهد:

  • تنها نتایجی را که برای پرس و جو جستجوگر مرتبط است یا مفید است، باز می گرداند.
  •  این نتایج را با توجه به محبوبیت وب سایت های خدمات به اطلاعات رتبه بندی می کند.

این هم اهمیت و محبوبیت است که این فرآیند به نفع جستجوگرها است. با این کار بهترین سایت مرتبط برای نتیجه مورد نظر کاربر را به لینک های بالاتر  میاورند.

چرا وب سایت من به SEO نیاز دارد؟

اکثر ترافیک وب توسط موتورهای جستجو از طریق، گوگل، بینگ و یاهو هدایت می شود. اگر چه رسانه های اجتماعی و سایر انواع ترافیک می توانند بازدید را برای وب سایت شما ایجاد کنند. موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت اکثر کاربران اینترنت هستند.

manufacturer-search-engine-optimization

 

موتورهای جستجو  از این نظر منحصر به فرد هستند که در آنها ترافیکی هدفمند فراهم می شود که در آن کاربران به دنبال چیزی هستند که شما پیشنهاد می کنید. موتورهای جستجو جاده هایی هستند که این اتفاق می افتد.

اگر موتورهای جستجو سایت شما را پیدا نکنند یا محتوای شما را به پایگاه های داده خود اضافه نکنند، شما فرصت های باور نکردنی برای هدایت ترافیک به سایت خود را از دست می دهید.

چرا موتور های جستجو نمی توانند بدون سئو سایت را تشخیص دهند؟

  • موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نیاز به کمک دارند تا بتوانند هوشمند تر عمل کنند. موتورهای اصلی همواره تلاش می کنند تا تکنولوژی خود را برای ردیابی وب عمیق تر و نتایج بهتر را برای کاربران به ارمغان بیاورند تا آن ها به نتایج بهتری برسند.

 

  • در حالی که SEO  مناسب می تواند هزاران نفر از بازدید کنندگان  سایت شما را افزایش دهد و توجه بیشتری را به خود جلب کند، حرکت اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجوی پنهان و یا دفن کند،  و بازدید آن را به شدت کاهش  دهد.

 

  • علاوه بر ایجاد محتوای در دسترس برای موتورهای جستجو همچنین، SEO به ارتقاء رتبه بندی سایت کمک می کند تا محتوا در جای مناسبی قرار بگیرد که جستجوگران آن را راحت تر پیدا کنند.
    اینترنت به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به شکل رقابتی است، و آن دسته از شرکت هایی که انجام سئو را در نظر می گیرند، در کسب بازدید کنندگان و مشتریان مورد نظر موفق تر هستند.

تعرفه خدمات سئو چگونه محاسبه می شود؟

حال اگر تصمیم گرفته اید سایت خود را به یک شرکت خدمات سئو بسپارید شاید از خود بپرسید تعرفه خدمات سئو چقدر است؟این رابدانید شرکت های seo موفق هیچ وقت بدون دیدن سایت شما و بدون آنالیز کردن آن به شما نباید قیمت بدهند.آنها باید بدانند شما با چه کلمه کلیدی می خواهید سایت خود را جزو نتایج برتر گوگل بیاورید.

محتوای خوب فاکتور مهم برای خدمات سئو

خدمات سئو

 

گوگل اعلام کرده است که “محتوا” یکی از سه عامل رتبه بندی برتر  برای سئو از نظر وی می باشد ، اما چه چیزی باعث می شود که محتوا  برای SEO خوب باشد؟Colette Nate Dame خطوطی را مشخص می کند که چه چیزی باعث کیفیت SEO محتوا می شود.

بازاریابی محتوا یک رسانه موثر برای سئو

درست همانطور که چرخ ها بدون موتور شما  را به جایی نمی رسانند، محتوا بدون استراتژی SEO نمی تواند در بازار دیجیتال موفق شود. و درست مثل موتور بدون چرخ، SEO بدون محتوا یک دستگاه  بدون برق است که به هیچ جایی نمی رسد. در ادامه یک راهنمای جامع برای ایجاد “با کیفیت بالا” محتوای برای موتور های جستجو  برای شما قرار دادیم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.

موتورهای جستجو برای سنجیدن کیفیت محتوای بالا از چک لیستی استفاده می کنند که هرگز کسی نمی داند در آن چک لیست چه آیتم هایی وجود دارد.

قدم اول:انتخاب استراتژی مناسب برای سئو کردن محتوا

بسیاری از بازاریابان محتوا هنوز منتظرند که موتور های جستجو اهمیت به محتوا را پایان دهند و به آن ها به دید یک ابزار تبلیغاتی نگاه می کنند.این افراد با قرار دادن محتوایی با چند کلمه کلیدی و لینک سعی می کنند از موتور های جستجو  استفاده کنند.

اما یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر باید در قبال کلمات کلیدی و هدفمند برای جذب کاربر شروع شود.هنگامی که شما بدانید مخاطبین شما چه سوالی دارند و به دنبال چه محتوایی می گردنند,می توانید یک استراتژی برای محتوای خود طراحی کنید و آن ها را به سمتی که میخواهند سوق دهید.

محتوای  با کیفیت در خدمات سئو چه ویژگی دارد؟

۱-به زبان مخاطب نوشته شده است

محتوای خوبی محتوایی است که به زبان کاربر نوشته شده است و درک آن برای مخاطب راحت باشد و می تواند به راحتی موضوع را درک کند.

۲-در برداشتن اطلاعات مورد نیاز کاربر

محتوای با کیفیت محتوایی است که به کاربر کمک می کند اطلاعات مورد نیاز خود را درباره موضوع خاص بدست بیاورد.این گونه از محتوا ها حداقل ۱۰۰۰ کلمه می باشند.

۳-جذاب بودن محتوا

محتوای باکیفیت دارای ویژگی جذب کار می باشد.وقتی شما بدانید که خوانندگان و مخاطبین شما چه چیز می خواهند و محتوای خود را بصورت جذاب بنویسید آن ها به ادامه همراهی با خود تر غیب می کنید.

intersting content

محتوای خوب چگونه طرح ریزی می شود

UX-1(User experience design) در سئو خیلی تاثیر گذار می باشد.UX یا همان تجربه کار می باشد . وقتی محتوای شما به گونه ای باشد که مخاطب را به چالش بکشد و  ذهن وی را درگیر کند. این نوع مطلب موجب می شود که کاربر با آن ارتباط برقرار کند . مطلب خوب به اشتراک گذاشته می شود. از ساختار کلی تا جزئیات طرح، اطمینان حاصل کنید که محتوای خوبی را طراحی می کنید. طرح خوب برای محتوا ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • ساده و قابل فهم
  • واقعی
  •   معتبر
  • جذاب
  • الهام بخش
  • آموزشی
  • مرتبط
  • کامل
  • کاربردی
  •  منحصر به فرد (در ارزش، نه فقط در محتوا)
  • چالش بر انگیز

و همانطور که شما همچنان به طراحی محتوا ادامه می دهید، توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید.شما برای مردم می نویسید، بنابراین موتورهای جستجو نیز شمارا پیدا می کنند.

نکات مهم در سئو

 

این نکته های مهم را در نظر داشته باشید:

  • برای مخاطبان خود، نه همسالان خود بنویسید. اطمینان حاصل کنید که زبان نه خیلی ساده و نه پر از اصطلاحات مخصوص یک صنف صنعت است.

 

  • متن را به گونه ای بنویسید که قابل اشتراک گذاری باشد.برای اینکه بدانید قابل اشتراک گذاری هست خود را جای کاربر بگذارید و ببینید اگر شما بودید این مطلب را به اشتراک می گذاشتید؟دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید که در انتهای متن خود بگذارید.

 

  • آیا کاربران به راحتی می توانند متن شما را  بخوانند. با استفاده از پاراگراف ها، متن ها، متن های پررنگ، نقاط تاکیدی ، لیست های شماره دار، نقل قول ها و غیره، متن را به راحتی برای  چشم ها آسان کرده و سریع به سرعت بخوانند و درک کنند.

 

  • از عناوین برجسته و H1 ها استفاده کنید. ایجاد عناوین قابل اعتماد و عملی که کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک و به طور طبیعی استفاده می کنند.

 

  • صفحه های رقیبان خود را آنالایز و بررسی کنید.درمورد کلمه کلیدی شما ببینید چگونه نوشته شده اند. ببینید متن شما بهتر است یا رقیبان شما.

موتورهای جستجو چگونه ارتباط و محبوبیت را تعیین می کنند؟

در یک موتور جستجو، ارتباط به معنای بیش از یافتن یک صفحه با کلمات مناسب است. در روزهای اولیه وب، موتورهای جستجو به مراتب بیشتر از این گام ساده نبودند و نتایج جستجو با ارزش محدود بود.

در طول سالها، مهندسان هوشمند روشهای بهتری برای مطابقت نتایج با پرس و جوهای جستجوگرها را طراحی کرده اند. امروزه صدها عامل موثر بر ارتباط هستند.

موتورهای جستجو معمولا فرض می کنند که محبوب ترین سایت، صفحه یا سند،صفحه ای است که اطلاعاتی ارزشمندتر در آن قرار داشته باشد. این فرضیه نسبت به رضایت کاربر با نتایج جستجو نسبتا موفق بوده است.

محبوبیت و ارتباطات به صورت دستی مشخص نیست. در عوض، موتورها از معادلات ریاضی (الگوریتم) برای مرتب سازی صفحه های با ارزش از صفحه های کم یا بی ارزش استفاده می کنند و سپس صفحه های با ارزش را به ترتیب کیفیت (محبوبیت) رتبه بندی می کنند.

این الگوریتم ها اغلب شامل صدها متغیر هستند.برای اینکه بتوانید در زمان مناسب بهترین نتیجه را بگیرید بهتر است سئو سایت خود را به یک تیم حرفه ای خدمات سئو بسپارید.شخص یا شرکتی که به این الگوریتم ها بخوبی مسلط باشد تا وقت و هزینه شما هدر نرود.

قسمت اول

ویژگی های یک استراتژی موفقیت آمیز در SEO( خدمات سئو )

مزایای ایجاد یک استراتژی موفقیت آمیز برای SEO، نتایجی را به دست می آورد و پتانسیل کسب و کار شما را به حداکثر می رساند، می توان این گونه بیان کرد که بهینه سازی موتورهای جستجو در فرآیند دستیابی به مشتریان آنلاین امروزه تبدیل به یک ضرورت شده است.

سئو به شما کمک می کند با افزایش ترافیک برای سایت ، مشتری های جدیدی برای سایت خود پیدا کنید ، که این امر منجر به تولید محصول و درنهایت افزایش فروش می شود.

با این حال، هر استراتژی سئو، می تواند به شما در دستیابی به این اهداف کمک کند. از آنجا که رویکردهای مختلف بر جنبه های مختلف کسب و کار به شما کمک می کند.

اگر بر روی این استراتژی ها تمرکز کنید، می توانید نتایج مختلفی را انتظار داشته باشید.ما در این مقاله و چند مقاله بعدی به شما در این  زمینه کمک خواهیم کرد.

خدمات سئو

۱-واقع بین بودن

ویژگی اصلی یک استراتژی موفقیت آمیز ( خدمات سئو )SEO یا هر استراتژی دیگری برای آن، دید واقع بینانه است. این بدان معنی است که استراتژی بر مبنای ارزیابی و پیش بینی واقع بینانه، دو اقدام که باید در هسته هر استراتژی باشد صورت میگیرد.اولا، به عنوان روش تحلیل وضعیت فعلی و تعیین دو قسمت نکات مثبت و منفی وضعیت، ارزیابی می کنیم.فکر کردن در مورد آنچه شما دارید و آنچه که می توانید با آن انجام دهید، رویکردی است که باید در هنگام ایجاد استراتژی در سئو انجام دهید.

در اینجا چند مورد از موارد را در نظر می گیریم که در مورد یک جنبه واقع گرایانه از استراتژی سئو ( خدمات سئو ) به شما کمک می کند

الف-وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

این فرآیند باید شامل موارد زیر باشد:

کلمات کلیدی را تعیین کنید و عملکرد این کلمات کلیدی را برای وب سایت خود بررسی کنید.
تعیین موقعیت وب سایت شما در نتایج موتور جستجو
رتبه بندی وب سایت خود را به رقبا مقایسه کنید.

seo-content

 

ب-قرار دادن برخی از اعداد در استراتژی سئوخدمات سئو )

اعداد همیشه یک ابزار خوب برای استفاده در استراتژی ها هستند که به شما کمک می کند مقادیر را مقایسه کنید:

  • بازدید ماهانه وب سایت
  • تعداد بازدید کنندگان
  • میانگین زمان ماندن در سایت
  • میزان گشت و گذار
  • نرخ تبدیل

ج-لیست امکانات موجود

فهرستی از همه مواردی که در اختیار شما قرار داده شده که مربوط به بهینه سازی موتور جستجو است تهیه کنید.

در اینجا چند مورد نام برده می شود:

  • سایت اینترنتی
  • وبلاگ
  • کتابهای الکترونیکی
  • گرافیک
  • لیست ایمیل

هنگامی که همه چیز را لیست کرده اید و در کنار هم قرار داده اید، می دانید که چگونه می توانید از این امکانات استفاده کنید و اهداف واقع بینانه ای را که می توانید با استفاده از عناصر ذکر شده در بالا به دست آورید را مشخص کنید.

ایجاد اهداف واقع بینانه مهم است، زیرا این امر ارزیابی قابل اعتمادی از استراتژی را امکان پذیر می سازد و همچنین احتمال  رسیدن به آن ها بیشتر می شود.بدیهی است که این امر به موفقیت استراتژی شما کمک می کند و به شما این امکان را می دهد که کسب و کارتان را از طریق این نوع بازاریابی آنلاین بهبود بخشید.

قسمت دوم – ویژگی های یک استراتژی موفقیت آمیز در SEO

شرح خدمات سئو

تحلیل و برسی ساختار سایت
اصلاح مطالب سایت
اصلاح عنوان و توضیحات سایت
درج و بهبود کلمات کلیدی سایت
درج ابزار های تحلیل بازدید
اضافه کردن نقشه
معرفی وب سایت به موتور های جستجو
بالابردن تعداد بازدید بر اساس پیوند های سایت
اضافه کردن صفحات اجتماعی سایت

جهت مشاوره تماس بگیرید




 

 


طراحی سایت | طراحی وب سایت