طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

خدمات seo


خدمات seo

خدمات seo چیست و نکاتی درباره سئو ؟

خدمات سئو

انجام بهینه سازی سایت در موتور جستجو (SEO), فرآیند خدمات بهینه سازی سایت است تا آن را درنتایج جستجوی در صفحه اول نمایش دهد.با سئو عبارات مورد جستجو که به عنوان کلمات کلیدی شناخته ورتبه بندی می شود.

این کار باعث افزایش ترافیک ورودی به سایت و منجر به افزایش بازدید کننده واقعی از وب سایت شما می شود. به عنوان یک صاحب کسب و کار شما نیاز به یک برنامه ای در محل برای تبلیغ کسب و کار خود و به دست آوردن مشتریان جدید دارید.SEO باید بخشی از این برنامه باشد .

خدمات seo

 در اینجا تنها تعداد کمی از دلایلی که باید از سئو استفاده کنید را مطرح می کنیم:

فرصت هایی که از موتورهای جستجو برای کسب و کار شما ایجاد می شود به طور متوسط ۱۵٪ است که ۱۲ درصد آن منجر به خروجی تولید می شود. در نظرسنجی اخیر Hubspot، تنها ۹ درصد از کسب و کارها با استفاده از بازاریابی با SEO موفق به (بازگشت سرمایه )ROI شدند.

خدمات بهینه سازی سایت

 

اگر برای ۹۱٪ از افراد صاحبان کسب و کار موثر بوده است احتمالا برای شما نیز کار خواهد کرد. SEO ناگزیر یکی از بهترین روشهای ارتباط با مشتریان هدف است و محصول شما را به اشتراک می گذارد.

پیاده سازی یک استراتژی برای موتورهای جستجو بسیار موثراست، هر چند،با همه به روز رسانی های اخیر  در الگوریتم های رتبه بندی گوگل SEO  این کار ساده نیست,بهتر است این کار را به یک تیم حرفه ای در زمینه خدمات seo بسپارید.

خدمات seo

تشخیص اینکه مشتریان شما چگونه کسب و کار شما را جستجو می کنند این کار یک کار تخصصی است که باید از لحاظ فنی چک شود. با تحلیل و آنالیز رقیبان و صنف کاری شما کلمه کلیدی مناسب به درستی انتخاب می شود.
اصطلاحات مورد استفاده افراد برای جستجوی آنچه شما ارائه می دهید، به عنوان کلمه کلیدی شناخته می شوند.بدست آوردن کلمه کلیدی مناسب جزو یکی ازویژگی های تیم  خدمات seo تیم جهان سایت می باشد.

هنگامی که کلیدواژه هایی را که افراد برای یافتن محصولات یا خدمات مشابه شما استفاده می کنند شناسایی شد، باید آنها در سایت قرار داده شود.

این روش شاید در ظاهر کاری راحت و آسان می باشد اما گوگل توانایی خود را در درک موضوع یک صفحه بهبود بخشیده است شما فقط با قرار دادن کلمه کلیدی خود در سایت بدون در نظر گرفت الگوریتم های سئو کاری از پیش نمی برید و حتی ممکن است که نتیجه معکوس بگیرید.

محتوا بخش بسیار مهمی از وب سایت شماست، اما این تنها یک فاکتور در صفحه است که بر وب سایت شما تأثیر می گذارد. ممکن است شما شنیده اید یا گفته شده است “فقط مطالب زیادی بنویسید”.محتوای عالی قطعا یک عنصر حیاتی برای ساختن یک وب سایت است که سایت شما را به یک سایت ایده آل تبدیل می کند، اما تنها چیزی نیست که شما باید انجام دهید.

تعرفه خدمات سئو

هنگامی که یک وب سایت عالی ایجاد کرده اید و با منابع محتوا عالی آن را پر کرده اید، باید به مردم آن را بگویید!آن ها باید از خدماتی که شما ارئه می دهید باخبر شوند.  با به اشتراک گذاشتن و یا لینک به آنها شما به مردم و موتورهای جستجو خدمات خود را اطلاع می دهید.

ساختن یک لیست از افرادی که به محتوا مشابه با شما پیوند دارند و از آنها برای پیوند به مطالب شما پیوند می دهند، به عنوان ساخت پیوند (بک لینک)شناخته شده است. این یکی از ساده ترین و موثر ترین روش ها در اشتراک گذاری مطلب می باشد.

در این ویدئو شما به شکلی ساده متوجه خواهید شد که انجام سئو چه اثری بر کسب و کار شما و وب سایتتان دارد.
[  videojs_video url=”http://asset1.shabakema.com/data/2017/11/06/video/5a00299f47444_Seo-JahanSite.mp4 ” ]

نکات و تکنیک های ضروری ( خدمات سئو )SEO

۱-خود را به این فرایند متعهد کنید. SEO یک رویداد یک باره نیست. الگوریتم های موتور جستجو به طور مرتب تغییر می کنند، بنابراین تاکتیک هایی که سال گذشته کار می کردند ممکن است در سال جاری کار نکند. SEO نیازمند چشم انداز و تعهد بلند مدت است.

۲-صبور باشیدنتیجه SEO شما بصورت فوری به شما نشان داده نمی شود نتایج اغلب چند ماه طول می کشد تا ببینند.

۳- هنگام  ملاقات با شرکت های seo خدمات سئو سوالهای زیادی را مطرح کنید. شما باید بدانید از چه تکنیک هایی برای کار شما استفاده می کنند. جزئیات کار خود را توضیح دهید بپرسید که آیا ریسک ها و خطراتی وجود دارد یا خیر؟

سئو وب سایت

 

۴- یک وب سایت عالی ایجاد کنید. من مطمئن هستم که می خواهید در اولین صفحه نتایج نمایش داده شود. از خودتان بپرسید: «آیا سایت من واقعا یکی از ۱۰ سایت برتر جهان در این زمینه است؟» صادق باشید. اگر این طور نیست، آن را بهتر کنید.

۵-. یک نقشه سایت اضافه کنید.ربات های گوگل نمیتوانند صفحاتی را که در نقشه سایت وجود ندارند را فهرست بندی کنند.

این کار به ربات های گوگل کمک می کند سلسله مراتب سایت شما را درک کنند. اگر سایت شما بزرگ است، چندین صفحه سایت نقشه ایجاد کنید. هر کدام به کمتر از ۱۰۰ لینک اشاره کنند.

۶- از یک عنوان منحصر به فرد و مربوطه و توضیحات متا در هر صفحه استفاده کنید. عنوان صفحه مهم ترین عامل جستجو در صفحه است.

برچسب متا توضیحات به رتبه شما کمک نمی کند، اما اغلب به عنوان قطعه متن زیر لیست شما نمایش داده می شود، بنابراین باید شامل کلمات کلیدی مربوطه باشد و باید نوشته شود تا خوانندگان را تشویق کند تا روی لینک سایت شما کلیک کنند.

seo-analytics

نکته مهم: شما می توانید کلمات کلیدی meta tag را نادیده بگیرید، زیرا هیچ موتور جستجوی بزرگی امروزه آن را پشتیبانی نمی کند.

۷-برای کاربران تان تولید محتوا انجام دهید. گوگل، یاهو، و غیره، رباتهای بسیار قدرتمندی را خزنده وب می دانند، اما به نظر من این ربات ها هرگز چیزی را آنلاین خریداری نمیکنند محتوا برای آنها ارزش بیشتری دارد.

۸- ایجاد محتوای منحصر به فرد و منحصر به فرد. این برای همه مهم است، اما برای خرده فروشان آنلاین یک چالش خاص است. اگر شما ویجت مشابهی را که ۵۰ خرده فروشان دیگر در حال فروش آن هستند، به فروش می رسانید و همه از توصیف های متفاوتی از تولید کننده استفاده می کنند، این یک فرصت عالی است.

توصیف محصول خود را با استفاده از تحقیقات کلیدی که قبلا انجام داده اید برای هدفمند کلمات جستجوگر مورد استفاده قرار دهید و صفحات محصول را که رقابت را از بین ببرید، بنویسید. به علاوه، خرده فروش یا نه، محتوای بزرگ یک راه بسیار خوبی برای به دست آوردن لینک های ورودی است.

۹- در هنگام پیوند داخلی، از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. کلمه کلیدی لینک شده به شما کمک می کند که ربات گوگل را به صفحه مربوط به صفحه مرتبط کند. لینک هایی که می گویند “اینجا کلیک کنید” برای دید موتور موتور جستجو هیچ ارزشی ندارند.

۱۰- لینک را هوشمندانه بسازید. پیوندها را از سایت های مجاز در صنعت خود دنبال کنید.

شرح خدمات سئو سایت

گام اول -ساختار وب سایت شما از صفر تا صد آنالیز و بررسی می شود
گام دوم-ویرایش محتوای سایت شما بر اساس قوانین سئو
گام سوم-سئو داخلی همه صفحات سایت شما
گام چهارم -قرار دادن کلمات کلیدی مورد نظر شما در محتوای موجود درون سایت و یا بهبود کلمه کلیدی شما
گام پنجم-وب سایت شما را به موتور های جستجو معرفی می کنیم
اضافه کردن نقشه

جهت مشاوره وآگاه شدن از  تعرفه خدمات سئو تماس بگیرید



طراحی سایت | طراحی وب سایت