طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

عوامل موفقيت در بازاريابي الكترونيك و طراحی سایت ارزان

در دنیای امروز فروش و بازاریابی جزئی لازم از هر کسب و کار می باشد شما به عنوان کسی که کسب و کاری دارید باید به بازاريابي الكترونيك و طراحی سایت ارزان که در رونق کار شما موثر است توجه داشته باشید در همین راستا چند نکته مختصر را در این مورد را در نظر داشته باشید: از عوامل مهم در بازاريابي الكترونيك و طراحی سایت ارزان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- توانايي كنترل و هدايت وب سايت .
۲- ايجاد يكپارچگي ميان فعاليت هاي بازاريابي الكترونيك با ساير فعاليت ها.
۳-سود رساني به مشتري .
۴-توانايي در ارائه خدمات و اطلاعات مورد نياز مشتري بصورت Online .

براي جذب مشتري بايد فعاليت هاي online شركت براي سایت سود آور باشد. همچنين بايد خدمات متنوعي مانند بازاريابي الكترونيك و طراحی سایت ارزان ارائه گردد. خدمات و تسهيلاتي كه باعث ايجاد انگيزه لازم در مشتري جهت خريد (حال و آينده ) گردد.
134906_426بنابراين محتواي وب سایت و خدماتي كه در وب سایت ارائه مي گردند بايد خواسته ها و علايق شخصي مشتري را درنظر گرفته و حتي امكاناتي براي ايجاد بخشهاي شخصي را براي او فراهم آورد همانند خدماتي كه در Yahoo ارائه ميشود.
وب سایت از امكانات مختلفي براي معرفي و برقراري ارتباطات online استفاده مي كند. در بازاريابي الكترونيك و طراحی سایت ارزان هر وب سایت بايد تركيبي از اطلاعات مناسب، برقراري ارتباط آسان و مطمئن و انتقال اطلاعات مورد نياز مشتري را درخود داشته باشد. قرارگيري اين اطلاعات در اختيار مشتري موجب آگاه نمودن او مي گردد. تبادل نظر مشتريان موجب ارتباط آنها باسايرين مي گردد و اين امكان را بوجود مي آورد كه اطلاعات مورد نياز مشتريان در كنار هم قرار گيرد.

  • شركت بايد خدمات منحصر بفردي ارائه دهد .
  • شما باید خدماتی ارائه دهید  كه با ساير رقبا تفاوت داشته باشد.
  • صفحات وب بايد از ساختار مناسبي برخوردار بوده و پيكره بندي و كنترا صفحات با يكديگر تطابق داشته باشد.
  • بروز نمودن اطلاعات و خدمات وب سایت از اهميت بالايي برخوردار مي باشد.اطلاعات وب سایت بايد مختصر و مفيد باشند .

مسئله مهم همكاري همه اعضاي شركت در فرآيند بازاریابی الکترونیک مي باشد چرا كه رضايت مشتري بستگي به ميزان عملكرد همه اعضاي شركت به تعهداتشان دارد.

بازاریابی الکترونیک

farhangnews_92376-270419-1411012564– فناوري ارتباطات و اطلاعات باعث بوجود آمدن فرصتهاي جديد جهت تعريف دوباره ارتباط بين فروشنده و مشتري مي گردد.
– با توجه به امكان برقراري ارتباط تك به تك در بازاریابی الکترونیک ، فروشنده بايد شناخت صحيحي از مشتريان خود داشته باشد.
– هر چه ميزان شناخت شما از مشتريان خود (نياز ها ، خواسته ها ، علايق و سليقه ها) بيشتر باشد به همان اندازه فرآيند بازاریابی الکترونیک شما موثر تر و بهتر عمل خواهد نمود.

-همان اهداف بازاريابي سنتي را دنبال مي كند : جذب مشتري و حفظ آن .
– بازاریابی الکترونیک موفق ، پيشرفت شركت را در دنياي الكترونيك به همراه خواهد داشت و بايد عضو ثابت و دائم استراتژي هاي بازاريابي شركت باشد
– استفاده از روشهاي بازاریابی الکترونیک موجب تقويت ارتباط ميان مشتري و فروشنده از طريق درك خواسته ها و نيازهاي مشتري و وابسته نمودن او به كالاها و خدمات فروشنده مي گردد.
در پایان با توجه به نکات بالا و مصادیقی که شما نیز در نظر دارید می توانید با ما در جهان سایت در تماس باشید و از تجربیات ارزشمند کارشناسان ما استفاده کنید.


تهران – غرب به شرق اتوبان رسالت – بعد از پل سیدخندان – جنب مرکز اعصاب و روان – پلاک ۱۳۱۰ تلفن های تماس : ۷۴ ۴۳ ۸۸۴۶ – ۸۶ ۵۳ ۸۸۴۶ ۴۹ ۴۶ ۴۳۹ ۰۹۳۵ ایمیل : sale@jahansite.com

طراحی سایت | طراحی وب سایت