طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

تبلیغات گوگل چیست

تبلیغات گوگل چیست ؟

تبلیغات گوگل چیست ؟ با خواندن این مقاله متوجه خواهیم شد که چرا یکی از بهترین روش های تبلیغ اینترنتی تبلیغ در گوگل یا همان “Google Adwords” میباشد.هر ثانیه، ۲٫۳ میلیون جستجو در گوگل انجام می شود، و اکثر صفحات نتایج جستجو شامل تبلیغات Google می شود.
تبلیغات توسط Google می تواند یک روش بسیار موثر برای ایجاد ترافیک مربوط و واجد شرایط به وب سایت شما باشد، دقیقا زمانی که, افراد در جستجوی انواع محصولات یا خدماتی هستند که کسب و کار شما را ارائه می دهد.در این مقاله، شما یاد خواهید گرفت که تبلیغات گوگل چیست ؟، چگونه تبلیغات گوگل انجام میشود ، و چرا شما باید تبلیغات Google را انجام دهید.

اگر بخواهیم پاسخ جامع و کاملی به این سوال بدهیم که تبلیغات گوگل چیست ؟

گوگل تبلیغاتی را که در نتایج جستجو در google.com ظاهر می شود با استفاده از Google AdWords یا تبلیغات که در وب سایت های دیگر از طریق شبکه های نمایشی و برنامه AdSense Google ظاهر می شود، ارائه می دهد.

تبلیغات Google یک استراتژی بازاریابی عالی برای صاحبان کسب و کارهای کوچک است. شما می توانید یک آگهی برای کسب و کار خود را به افرادی بسیاری که در جستجوی خدمات کسب و کار شما در آن لحظه و در منطقه شما هستند را نشان می دهد. این نوع هدف گیری بیشتر  برای صاحبان کسب و کار کوچک است که می خواهند در Google تبلیغ کنند.

تبلیغات در گوگل در دو بخش  نمایش داده میشود:

۱-یکی بالاتر از لینک هایی که به علت سئو خوبی که دارند در نتیجه جستجو نمایش داده می شوند

۲-یکی در قسمت پایین صفحه نتایج جستجو

او نتایج تبلیغات را با برچسب”Ad” سبز مشخص  می کند تا از سایت هایی که بدون تبلیغات در جستجو نمایش داده می شوند متمایز شود.

تبلیغ در گوگل

زمانی که مدیران شرکت ها و موسسات به دنبال موثرترین و کم هزینه ترین راه برای معرفی سایت خود هستند به شرگت ها و افرادی مراجعه می کنند که در زمینه تبلیغات  حرفه ای باشند . افراد حرفه ای برای تبلیغ در گوگل را پیشنهاد میکنند چرا که میتواند مشتریان را به صورت هدفدار به سایت آنها روانه کند و باعث ایجاد درآمد چند برابر شود.بیشتر مدیران کسب و کار از تبلیغات در گوگل چیزی نمی دانند .

اولین سوالی که مطرح می کنند این است که تبلیغات گوگل چیست ؟

برای آشنایی بیشتر با تبلیغات در گوگل یک مثال ذکر میکنیم: فرض کنید کار شما در رابطه با فروش موبایل باشد و بیشترین کلمه کلیدی که در رابطه با کار شما جستجو میشود “فروش موبایل” میباشد.
زمانی که شما برای این کلمه کلیدی در سایت موتور جستجوگر گوگل تبلیغ قرار میدهید ، سایت شما به عنوان یکی از برترین سایت هایی که فروش موبایل انجام میدهند در صفحه اول گوگل به نمایش در خواهد آمد. برتری تبلیغ در گوگل نسبت به مابقی تبلیغات اینترنتی این است که مخاطبانی که از این طریق با سایت شما آشنا میشوند کاملا واقعی بوده و قصد خرید موبایل را دارند.

شاید بپرسید گوگلadwords چگونه کار می کند؟

تبلیغ در گوگل ارزان

گوگل AdWords در اطراف کلمات کلیدی متمرکز می شود تبلیغ کنندگان یک لیست از کلمات کلیدی را انتخاب می کنند که هدف آنها مرتبط با پیشنهادات تجاری شما است کلماتی که افراد در جستجو برای محصول خود بیشترین استفاده را دارند.
سپس آنها را بر اساس این کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند، که یک کاربر چقدر مایلند برای تبلیغات گوگل هزینه کنند تا بر روی آگهی  آن ها کلیک شوند. این پیشنهاد، همراه با امتیاز کیفیت تعیین شده توسط گوگل بر اساس کیفیت تبلیغ پیشنهادی شما، تعیین می کند که تبلیغات Google در نمایش (صفحه نتایج موتور جستجو)SERP داده شود.

مزایای تبلیغات گوگل چیست ؟

از فواید دیگر تبلیغ در گوگل روند محاسبه کلیکی آن است ، بدین معنا که فقط در زمانی هزینه پرداخت میکنید که روی تبلیغ شما کلیک شده و از سایت شما بازدید به عمل آید. در نظر داشته باشید که کلیک هر کاربر یک بار محاسبه می شود یعنی اگر کاربری چند بار روی لینک تبلیغ در گوگل کلیک کند فقط یک بار محاسبه خواهد شد.

به برخی از امکاناتی که تبلیغات گوگل از آن برخوردارند اشاره می کنیم:

  • تعیین سقف هزینه روزانه

در تبلیغات گوگل میتوان هزینه تبلیغ را در هر روز کنترل کرد و مشخص کرد که روی لینک تبلیغ شما چند کلیک انجام شود.

  • تعیین زمان تبلیغ

یکی دیگر از امکانات تبلیغات گوگل تعیین کردن روز و ساعات نمایش تبلیغ است. به طور مثال اگر تمایل داشته باشید تبلیغ شما فقط در صبح روز های کاری و ساعات مطابق با ساعت ایران به نمایش در بیاید میتوانید این تنظیم را انجام دهید و یا اینکه در هر ۲۴ ساعت به نمایش در بیاید.

  • امکان تعیین صفحه تبلیغ

فرمت تبلیغ گوگل به صورت یک لینک است که کاربر میتواند تعیین کند با کلیک روی این لینک چه صفحه ای از سایت به نمایش در بیاید.

  • امکان تعیین کشور

برای ارسال تبلیغ در صفحات گوگل میتوانید تعیین کنید تبلیغ شما در چه کشورهایی به نمایش در بیاید. این قابلیت به شما کمک میکند تا از کلیک های اضافه در کشورهای دیگر که خریدی از سایت شما نمیتوانند داشته باشند جلوگیری شود.

تبلیغ در گوگل حرفه ای

  • نمایش دائم در صفحه اول

آگهی شما در صفحه اول گوگل در قسمت بالا و سمت راست صفحه تا زمانی که خود شما تعیین کنید به نمایش در خواهد آمد.

  • سرعت عمل در نمایش تبلیغ

بعد از سفارش تبلیغ برای نمایش در بخش تبلیغ گوگل ، میتوان تعیین کرد که در صورت تمایل تبلیغ شما از همان لحظه به نمایش در بیاید.

  • تعیین کردن هزینه هر کلیک

با انتخاب کلمات کلیدی مختلف میتوانید هزینه کلیک را تعیین کنید. به طور مثال امکان دارد قیمت هر کلیک برای کلمه کلیدی “فروش موبایل” از کلمه کلیدی “فروش اینترنتی موبایل” بیشتر باشد و این قیمت بیشتر بابت جستجوی بیشتراین کلمه کلیدی در موتور جستجوگر گوگل می باشد.

  • گزارشات روزانه

با قرار دادن تبلیغ در گوگل این امکان وجود دارد که هر زمان که تمایل داشتید گزارشات تحلیلی از طرف گوگل دریافت خواهید کرد.

  • امکان قرار دادن متن

در تبلیغات گوگل این امکان وجود دارد که یک متن مناسب در مورد کلمه کلیدی خود ذکر کنید تا درک کلمه کلیدی شما بازدهی بالاتری را داشته باشد.

چگونه به طور موثر در گوگل تبلیغ کنیم؟

حال که دانستید تبلیغات گوگل چیست و چه مزایایی دارد برای شما با ذکر چند گزینه میگوییم چگونه این کار  را انجام  دهیم که موثر باشد.

۱-از کلمات کلیدی خود در آگهی خود استفاده کنید.شما باید از کلمات کلیدی مشابهی که در تبلیغ خود در نظر دارید استفاده کنید تا گوگل بتواند بگوید که اگهی شما مربوط به چه صنف و کسب و کاری است.

۲-اگر شما دارای کسب و کار دارای شهری خاص هستید و شما می توانید که این محل خاص را برای آگهی خود در نظر بگیرید. فکر کنید شما شرکت طراحی سایت در تهران دارید و فردی بخواهد طراحی سایت تهران را جستجو کند اینگونه نمایش داده می شود بهترین شرکت طراحی سایت در تهران.شما حتی می توانید به گونه ای تبلیغ کنید که آگهی تبلیغ شما را افراد منطقه ای خاص بیند و اینگونه تبلیغات شما موثرتر خواهد بود.

۳-به شکلی واضح تبلیغ کنیدکاربر بلافاصله بعد از خواندن تبلیغ شما باید بداند ماهیت کسب و کار شما چیست؟و شما چگونه می توانید با آنچه که هستید به آن ها کمک کنید.اگر شما دارای یک فروشگاه هستید که محصولات مختلفی را ارائه می دهد مطمئن شوید که در آگهی خود کلمات کلیدی مناسب برای جستجو را قرار داده اید.

۴-به کاربر بگویید که چه چیزی کسب و کار شما را منحصر به فرد می کند – نتایج اول در صفحه اول جستجوی گوگل وجود دارد. شما باید به آنها بگویید که چرا باید کسب و کار شما را انتخاب کنند. آیا شما مقرون به صرفه تر، قابل اعتماد یا قابل اطمینان هستید؟ آیا شما بررسی و امتیاز عالی دارید؟ این اطلاعات را در تبلیغ خود به اشتراک بگذارید.

۵-قسمت call to action  را برای اگهی خود جذاب انتخاب کنید مثلا این جمله:”برای خرید با تخفیف روی این قسمت کلیک کنید”

شرکت جهان سایت با بیش از ۱۳ سال سابقه در زمینه طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی ، با خدمات رسانی به بیش از ۳ هزار سایت و با به کارگیری از کارشناسان مجرب در این زمینه میتواند جوابگوی نیاز مدیران سایت ها برای بالابردن کیفیت و درآمد آنها باشد. برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص تبلیغات در گوگل میتوانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

ثبت سفارش



طراحی سایت | طراحی وب سایت