طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

همکاری مشترک آنلاین در طراحی سایت ارزان برای چیست؟

در محیط اینترنت همکاری مشترک باعث بهبود شانس فروش شما نسبت به دیگر رقبا می شود و باعث صرفه جویی در وقت و پول شما نیز میشود، مراجعات به شما را ازشمند می سازد، و سهم شما را از بازار افزایش می دهد.

تبادل تاییدیه ها و گواهی نامه های دو طرفه در قبال محصولات و خدمات شرکتهای همکار

آیا محصولات و خدماتی که شما ارائه می کنید از فروش خوبی برخوردار نیستند؟ حق امتیاز فروش آن را در اختیار دیگر همکارانی که بازار خوبی دارند بگذارید و در قبال آن سود مورد نظر خود را دریافت کنید.

1417510819_6با همکاران خود برای تهیه یک کتاب الکترونیکی مشترک برنامه ریزی کنید و ان را به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دهید. برنامه نرم افزاری رایگان با همکاران خود تهیه کنید  و در آن کالا ها  و خدمات خود را معرفی کنید و این نرم افزار را در اختیار مردم قرار دهید.

همکاری های اینچنینی یک زمینه ساده برای همکاری مشترک تبادل لینک های متنی و یا بنر با سایر سایتهای مربوط است.محصولات و خدمات خود را با محصولات دیگران در قالب یک بسته مشترک تبلیغ کنید ولی می توانید فواید هر یک را به صورت جدا معرفی کنید.

n00150386-tنمایشگاهها، همایش ها و سمینارهای علمی مشترکی به صورت مجازی به کمک همکاران خود راه اندازی کنید و هر یک به معرفی کالا ها ، دیدگاهها و توانمندی های خود بپردازید.به همکاران خود پیشنهاد معرفی آگهی کالاهایشان را در بسته های محصولات خود بدهید و در عوض از آنها بخواهید که انها نیز چنین کاری کنند.

اشتراک گذاری وب سایت با کسب و کار دیگری که درارای بازارهدف مشترکی هستند. بازاریابی و تبلیغات بر روی چنین وب سایتهایی به این معنی است که ترافیک وب سایت شما به طرز قابل توجهی بالا خواهد رفت.مجلات الکترونیکی و یا سیستم های پاسخگویی خود کاری را با شرکت های همکار خود راه اندازی کنید و در احتیار مشتریان خود قرار دهید.

Joint Venture Talk یک سایت اینترنتی جالب برای ارسال پیشنهادات همکاری مشترک می باشد. در این سایت می توانید مناسب ترین زمینه های همکاری مشترک را یافته و در مورد شرایط خود با دیگران به بحث بپردازید.

http://HotBoards.com/powerforum/pwrforum.exe?who=jointventures

جهان سایت با رزومه قوی در طراحی سایت ارزان و در اختیار داشتن رابطه خوب با صاحبان سایت می تواند شما را در این زمینه کمک کند



طراحی سایت | طراحی وب سایت