طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

سایت فروشگاهی در خدمت بازارهای تهاتری

نقدینگی یکی از بزرگترین مشکلات در بیشتر بخشهای اقتصادی مثل : بخش کشاورزی ، بخش عمران ، بخش صنعت و بازرگانی است که عواقبی مثل کندی پیشرفت و حتی شکست آنها را در پی دارد. کمبود نقدینگی در بسیاری از اقتصادها بوجود می آید چرا که مدیران برای اقتصادی و درآمدزا شدن طرح های شان فاصله  زمانی مناسبی را برای گذران مراحل برنامه ریزی و پیاده سازی نیاز خواهند داشت در این بین سایت فروشگاهی در خدمت بازارهای تهاتری در آمده و بازار مناسبی را فراهم کرده است و بیشتر مراحل را اقتصادی تر کرده است و شرایط سالم اقتصادی و مطالعه شده ایی را فراهم کرده است که در آن درآمد مناسبی را نصیب شان می کند.

 به طور کلی ما در هر فرآیند اقتصادی به دنبال کسب درآمد نباید باشیم و باید به دنبال دست یابی به قدرت خرید برای ادامه حیات باشیم ، سازمان ها می توانند با محیط (بازار اقتصادی) به جای تراکنش های مالی به داد و ستد کالا و انرژی(دانش) بپردازند بدون اینکه بخواهند به دلیل تاخیرهای مادی بر روند فعالیت هم تاثیر منفی بگذارند.

تعریف تهاتر

سایت فروشگاهی در خدمت بازارهای تهاتری

سایت فروشگاهی در خدمت بازارهای تهاتری

تهاتر یا مبادله کالا به کالا قدیمی ترین شکل انجام مبادلات در جهان به شمارمی رود و بازار تهاتری بازاری است که معادلات در آن بر اساس مبادله مستقیم کالا یا خدمات یک طرف با کالا و خدمات طرف دیگر بدون دخالت پول صورت می گیرد.شما با ایجاد بازار تهاتری می توانید از مزایای آن استفاده کنید به عنوان مثال می توانید با قرار دادن تبلیغ سایتی معتبر از آن شرکت تخفیفات خاصی را خواستار شوید چون در دنیای اینترنت هم تبلیغات دارای هزینه است و هم قرار دادن تخفیفات خاص برای عده ای از افراد پس می بینید که این بازار در شرایط خاص دارای مزایای خوبی می باشد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد

سایت فروشگاهی در خدمت بازارهای تهاتریدر تهاتر سنتی, به دلیل محدود بودن و تطابق زیاد نیازها و تولیدات دو طرف, معاملات کاملا به صورت مستقیم و پایاپای انجام می شد ولی امروزه به علت تنوع و گستردگی نیازها و تولیدات امکان تبادل مستقیم بین دو طرف بسیار کمتر است, لذا در بازاراهی تهاتری نوین بایستی یک وسیله مبادله اعتباری مانند سند یا کارت اعتباری تعریف نمود تا با مبادله آن میان اعضا چرخه تهاتری به صورت کاملاشفاف و روان انجام پذیرد و بدین ترتیب کسی که سند مبادله و یا کارت اعتباری در اختیار داشته باشد می تواند با خرید کالاو یا خدمات موردنیاز خود در بازار تهاتری آن اعتبار را هزینه کند و عرضه کنندگانی که کالا یا خدمات خود را دراین بازار در قبال دریافت آن سند اعتباری می فروشند می توانند دوباره در همین بازار ملزومات خود را با کمترین نیاز به گردش نقدینگی تهیه کنند. افزایش قدرت خرید منجر به افزایشتقاضا و در نتیجه محرک تولید و افزایش عرضه محصولات و خدمات خواهد شد.معمولاً دولت ها از این سیاست هنگام رکود اقتصادی برای خروج از رکود و رسیدن به رونق اقتصادی استفاده می کنند. بازارهای تهاتری از این قابلیت برخوردارند که در دوران رکود اقتصادی امکان انجام فعالیت های بهینه اقتصادی را با تسهیل مبادلات در سطح بازار به وجود آورند و با استفاده از یک سند اعتباری برای انجام معاملات, مشکل کمبود نقدینگی در بازار را بر طرف سازند.

رشد بازارهای تهاتری

مبادلات در بازارهای تهاتری جديد تشکيل يک زنجيره کامل تبادلی بين اعضا مي دهد. بطور مثال يک موسسه چاپ و نشر نياز خدماتي خود در مورد نقاشی محل کارش را به يک شرکت خدمات ساختمانی ارجاع می کند و شرکت خدمات ساختمانی نيز نياز خود در زمينه دريافت خدمات گردشگري و تفريحی براي کارکنانش را به يک هتل ارجاع مي دهد و هتل نيز نيازهای خود در مورد چاپ و نشر بروشورهاي تبليغاتي خود را به موسسه چاپ ارجاع مي دهد. به همين دليل بايد يک وسيله مبادله اعتباري در بازار تهاتري تعريف کرد که با مبادله آن ميان اعضا اين چرخه تهاتری اتفاق بيفتد.

سایت فروشگاهی در خدمت بازارهای تهاتریکسي که سند مبادله يا کارت اعتباري در اختيار داشته باشد مي تواند با خريد خدمات کالا يا خدمات مورد نياز خود در بازار تهاتري آن اعتبار را هزينه کند. و کساني که کالا و خدمات خود را در اين بازار مي فروشند مي توانند اين اعتبار را دريافت کنند و دوباره در داخل همين بازار، کالا يا خدمات مورد نياز خود را با استفاده از آن اعتبار، خريد کنند. در اقتصاد پيشرو امروز دنيا بر کسي پوشيده نيست که افزايش قدرت خريد منجر به افزايش تقاضا و در نتيجه باعث افزايش توليد و عرضه محصولات و خدمات خواهد شد. معمولاً دولتها هنگام رکود اقتصادي، از اين سياست براي خروج از رکود و رسيدن به رونق اقتصادي بهره مي برند. بازارهاي تهاتری از اين قابليت برخوردارند که در دوران رکود اقتصادي امکان انجام فعاليت هاي بهينه اقتصادي را با تسهيل مبادلات و حذف مشکل کمبود نقدينگي، در سطح بازار بوجود آورند و با استفاده از اسناد اعتباري براي انجام معاملات، مشکل کمبود نقدينگي در بازار را برطرف سازند.

بر اساس تحقيقات علمي، امروزه بيش از ۷۰ درصد کالاها و خدمات قابليت ورود به اين بازار را دارند. مهمترين آنها عبارتند از:

  • خدمات تبلیغاتی مثل شبکه ما
  • مواد معدني
  •  خدمات حقوقی و مشاوره ای
  •  خدمات اداری
  •  خدمات رفاهی مانند هتلها و رستورانها و مراکز تفریحی
  •   لوازم خانگي برقي و … مثل استورس بست
  • خدمات علمی و فنی و مهندسی
  • مواد اوليه مورد نياز بخشهاي مختلف
  •  موبايل و خطوط تلفن
  • خدمات ساختمانی
  • محصولات غذايي
  • خدمات پزشکی و آزمایشگاهی
  • املاک و واحدهاي تجاري، مسکوني و اداري
  •  لوازم اداري
  • خدمات موسسات فرهنگی مانند انتشارات و چاپخانه ها و سینماها
  • خدمات آموزشی مانند آموزشگاهها ومدارس غیر انتفاعی و دانشگاههای مجازی
  •  کالاهاو توليدات صنعتي شامل، انواع خودرو و موتورسيکلت، لوازم يدکي، لوازم صنعتي ساختماني، لوازم صنعتي کشاورزي و …

در نهایت باید به دنبال شناسایی سایتهایی باشید که در آن سایتهای مختلف در زمینه های مختلف باشد جهان سایت با داشتن و طراحی سایتهای مختلف می تواند در لینک دادن شما به هم کمک کند برای ارتباط با ما می توانید با لینک زیر استفاده کنید :

مشاوره جهان سایت



طراحی سایت | طراحی وب سایت