طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

خدمتی دیگر از گوگل در زمینه امنیت

گوگل برنامه دیگری به نام My Account را ارائه داده است که طبق آن می‌توان تنظیماتی در مورد امنیت و حریم شخصی را به سادگی پیاده سازی و اجرا کرد.
به نقل از وب‌سایت Cnet ، گوگل در برنامه تازه خود برای استفاده کنندگانش این امکان را فراهم کرده است که از راه استفاده  کردن از تنها یک پلتفرم و داشبرد مدیریتی بتوانند همه تنظیمات و ویژگی های امنیتی و حریم شخصی را اعمال نموده و از اثرات آن بر روی همه ی دیوایس های متصل به سیستم‌های گوگل استفاده کنند.
این تنظیمات در بر گیرنده موارد زیادی خواهد بود ،به عنوان مثال می‌شود به صدور مجوز دسترسی و یا مسدود کردن استفاده گوگل از سابقه سرچ های شما و استفاده از اطلاعات ورود شما بر روی دیوایس های مختلف اشاره کرد.


ساختار My Account در مقایسه با برنامه های دیگر بسیار کاربردی به نظر می‌رسد چون در آن یک سیستم پیاده‌سازی قدم‌ به قدم مراحل کار تنظیمات , هم موجود است که به کمک آن userها می‌توانند با کمترین دردسر و به دور از فراموش کردن هیچ یک از موارد موجود در settings گوگل، تنها با چند کلیک ساده، حساب ‌کاربری خودتان را در این پلتفرم، شخصی‌سازی کنید.
برای استفاده از این سامانه کافی است تا به آدرس privacy.google.com مراجعه کنید و همانطور که اشاره شد از روی یک پلتفرم، تنظیمات مورد نظر خود را برای تمامی پلتفرم‌ها اعمال کنید.
برای نمونه تنظیمات گوگل در لپ‌تاپ شما می‌تواند به سادگی بر روی تلفن‌ همراه اندرویدی و یا تبلت شما نیز اعمال شود و نیازی به تکرار این فرایند برای هر دستگاه نخواهید داشت.


طراحی سایت | طراحی وب سایت