طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

ایجاد بستر سایت فروشگاهی با مجلات الکترونیکی

ایجاد بستر سایت فروشگاهی با مجلات الکترونیکی چیزی است در بسیاری از سایتهای دیده می شود نشریات یا همان مجلات دارای محتویات گوناگونی هستند عناوینی مثل:اطلاع رساني ، آموزشي ، سرگرمي و رفاهي . این مجلات و نشریات با ایجاد تبلیغات و معرفی محصولاتشان راه را برای فروشگاههای اینترنتی و عرضه کالا در آن هموار می کنند این مجلات بسته به حجم مخاطبانشان در مورد و موضوعات مختلف مطلب ارائه می کنند  این مجلات قبل از راه اندازی با توجه به سن ، سواد ، شغل  و نوع كار مخاطبان سازمان و پارامترهاي ديگر ارزيابي مي شود ، تا معلوم شود مثلاً چند درصد مطالب اطلاع رساني باشد و چند درصد آموزشي و سرگرمي و رفاهي .

ایجاد بستر سایت فروشگاهی با مجلات الکترونیکی

ایجاد بستر سایت فروشگاهی با مجلات الکترونیکی

مديريت مجلات الکترونیکی

راه اندازی و دوام انتشار يك نشريه الکترونیکی، نيازمند مديريت، سازماندهي و طراحي بر اساس اصول حرفه‌اي مربوط به آن مي‌باشد. وجود يك مدير مسئول و بخش‌هاي تحريريه، ويرايش، تايپ،‌ صفحه بندي، طراحي و عكاسي، نظارت بر توزيع براي توليد يك نشريه الکترونیکی ضروري مي‌باشد.  همچنين با توجه به بخش‌هاي فوق يك تركيب نيروي انساني شامل: خبرنگار، گزارشگر، عكاس، طراح، صفحه بند، ويراستار و متصدي توزيع مورد نياز است و براي سامان دهي امور اجرايي و محتوايي نشريه نياز به يك سردبير و مدير اجرايي نيز مي‌باشد. البته تمام این موارد می تواند بر حسب حجم نشریه با نیروی کاری متغیر مورد اجرا و بهره برداری قرار گیرد.

نظر سنجی از طریق مجلات الکترونیکی

مجلات الکترونیکی یکی از بهترین ابزارها برای انجام نظر سنجی هستند با توجه به اعتماد و علاقه ای که در میان مخاطبان برای خواندن نشریه وجود دارد مدیران بازاریابی برای بررسی دیدگاه ها و افکار مشتریان از طریق این مجلات اقدام به ارائه فرم های نظر سنجی الکترونیکی می کنند.

عضویت در مجلات و شبکه ویدئویی الکترونیکی

ایجاد بستر سایت فروشگاهی با مجلات الکترونیکی

معمولاً مجلات الکترونیکی نشریاتی هستند که در داخل جمع مشتریان سازمان منتشر می شوند اما راه دریافت و عضویت در چنین نشریاتی از طریق وب سایت سازمان است. مخاطبان سایت با ثبت نام از طریق سایت و ارائه پست الکترونیک خود به شما این امکان را به شما می دهند تا نشریه را در فواصل زمانی معین در اختیارشان بگذارید.

نکاتی در توزیع مجلات الکترونیکی:

  • سعی کنید حتماً در کنار تبلیغات برای او اطلاعات مفید هم داشته باشید.
  • سعی کنید نشریه را در اسرع وقتی که به مخاطب خود قول داده ای تهیه و برای او ارسال کنید.
  • بیش از حد تبلیغ نکنید.
  • به مخاطب امکان دهید تا در صورت عدم تمایل عضویت خود را در نشریه لغو کند.

شما همچنین با عضویت در شبکه ما و دادن طراحی سایت فروشگاهیتان به ما علاوه بر گرفتن تخفیف های مناسبتی از شانس دیده شدن در شبکه ما نیز برخوردار شوید



طراحی سایت | طراحی وب سایت