طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

آفلاین شدن google maps

جن فیتسپاتریک معاون ارشد قسمت مهندسی گوگل در طول جلسه سخنرانی چند ساعته ساندرا پیچای در روز پنجشنبه، به روی صحنه آمد و در کنار گزارشات ، اخبار و تحلیل های دیگر خود، از offline شدن بخش google maps خبر داد.

google maps می خواهد تا انتهای سال ۲۰۱۵ google maps خود را به صورت آفلاین عرضه کند، یعنی اینکه استفاده کنندگان از آن می توانند بدون دسترسی به اینترنت ، دنبال کردن مسیرها را ادامه دهند اما با این حال ، این نسخه از google maps محدودیت ها و معایبی هم خواهد داشت. ورژن آفلاین google maps استفاده کنندگان را قادر خواهد کرد که از ویژگی های این برنامه کاربردی در شرایطی که اینترنت کمی یا مانعی سر راه ارتباط بر قرار کردن به اینترنت وجود دارد (مانند متروها، مناطق دورافتاده، یا هواپیما ها) و یا سرعت اینترنت پایین است استفاده کنند.

google maps از زمانی که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و در دسترس مردم قرار گرفت برای همه کاربرانش مخصوصا مسافرین و گردش گران خیلی کارامد و مفید است، اما در عین حال برای برخی از کاربرانش که به اینترنت دسترسی نداشتند نیز گاهی اوقات بی مصرف بود و همین شد تا شرکت گوگل تصمیم بگیرد نسخه آفلاین آن را البته با محدودیت هایی خاص ارائه دهد. با استفاده از این نسخه از google maps، بیش از چند میلیارد کاربر خواهند توانست تجربه استفاده از google را داشته باشند. گوگل اعلام کرده است که هدفش ، تامین رفاه و آسایش بیشتر برای کاربران حین استفاده از این برنامه کاربردی بوده است. امیدوارم شما نیز این برنامه گوگل رضایت داشته باشید.



طراحی سایت | طراحی وب سایت