طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

مزایای سایت داشتن

مزایای داشتن سایت اینترنتی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه با اینترنت سر و کار دارید و به این فکر افتاده اید که بهتر نیست شما هم سایت داشته باشید، این مقاله را حتما بخوانید. در این مقاله مزایای استفاده از سایت را برای شما توضیح داده ایم.

هر وب سایت مزایای فراوانی را برای مدیران و صاحبان کسب و کارها به ارمغان می آورد که مهم ترین این مزیت ها عبارتند از:

 تاثیر سایت در تبلیغات و اطلاع رسانی

اگر یک سایت داشته باشید همانند این است که یک کاتالوگ با مزایای بی نهایت دارید. یک کاتالوگ معمولی تنها تصویر و متن دارد اما یک سایت حرفه ای میتواند تصاویر متعدد، متن، صوت، فیلم و یا انیمیشن داشته باشد. بنابراین با استفاده از طراحی سایت شما صاحب کاتالوگ فوق حرفه ای با قابلیت اطلاع رسانی جامع و با محتوایی بسیار جذاب تر خواهید شد. برای تهیه یک نسخه کاتالوگ نیاز به پرداخت هزینه طراحی، چاپ و انتشار است اما برای طراحی سایت داینامیک فقط کافیست که یک هزینه اولیه برای طراحی و نگهداری سایت پرداخت شود و بعد از این مرحله می توانید به تعداد بینهایت صفحه با سلیقه خود و بدون هیچ هزینه ا ایجاد کنید. بازدید از این صفحه ها می تواند بینهایت باشد و میلیون ها کاربر از سرتاسر جهان می توانند این صفحه ها را ببینند و تجارت الکترونیکی شما رو تبلیغ کنند.

تاثیر سایت در بازاریابی:

موتورهای جستجو بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند فقط کافیست رباتهای آنها سایت شما را پیدا کنند و از آن پس زمانی که فردی به دنبال هر یک از خدمات و یا محصولات و یا اطلاعات ارائه شده در سایت شما باشد، این موتورها فرد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به سایت به پارامترهای زیادی وابسته است اما در بدترین حالت چیزی در حدود ۵۰ نفر در روز توسط موتورهای جستجو به یک سایت هدایت می شوند.

 

در دسترس بودن:

سایت شما با متقاضیان اطلاعات و محصولات یا خدمات فقط یک کلیک فاصله دارد و در تمامی ساعات شبانه روز و روزهای تعطیل نیز فعال است.



طراحی سایت | طراحی وب سایت