طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

مزایای تبلیغات اینترنتی

در این مقاله سعی شده است با توضیحاتی که درباره مزایای تبلیغات اینترنتی داده میشود ، به اهمیت بهره بردن از تبلیغات اینترنتی پی برده و از آن در رونق بخشیدن به کسب و کار خود استفاده کنید.

همانطور که می دانید امروزه اینترنت  در سرتاسر جهان به یکی از اصلی ترین رسانه در اطلاع رسانی ، ارتباطات اجتماعی ، آموزش و سرگرمی تبدیل شده است و تعداد کاربران اینترنتی از صنعت های مختلف در کسب و کار ، گروه های سنی و طبقات اجتماعی مختلف رو به افزایش است.

مزایای تبلیغات اینترنتی

مدیران موسسات و شرکت ها به دنبال راه های تبلیغات ارزان و کاربردی هستند که با تاثیر گذاری بر افراد و یا شرکت های خاص آنها را به استفاده از محصولات و یا خدمات خود ترغیب کنند. در زمانی نه چندان دور مدیران شرکت ها از طریق تبلیغات سنتی مانند استفاده از هدایای تبلیغاتی مثل (جاسوئیچی ، خودکار ، لیوان و …) به معرفی شرکت و موسسه خود می پرداختند. اما این نوع تبلیغات جوابگوی لازم را برای جذب مشتری جدید ندارد چرا که ارسال هدایای تبلیغاتی به افراد و شرکت های شناخته شده انجام میشود. بنابراین روی به تبلیغات از طریق رسانه ها مانند رادیو ، تلویزون ، مجلات ، روزنامه ها و اینترنت آوردند. زمانی که با مزایای تبلیغات اینترنتی نسبت به مابقی رسانه ها آشنا شویم ، متوجه خواهید شد که چرا استفاده از تبلیغات آنلاین اینترنتی عرصه را به دیگر رسانه ها تنگ کرده است و مدیران به استفاده از تبلیغات اینترنتی تشویق شده اند.

مزایای تبلیغات اینترنتی ارزان

تعدادی از این مزایای استفاده از تبلیغات اینترنتی را ذکر میکنیم:

  • هزینه کمتر و نتیجه بهتر

یکی از مهمترین مزایای تبلیغات اینترنتی مقرون به صرفه بودن آن است. یعنی با هزینه کمتر نسبت به مابقی رسانه ها ، تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید.

  • مخاطب یابی هدفمند و ارتباط بهتر با مخاطبان

در تبلیغات اینترنتی این قابلیت وجود دارد که بسته به نوع مخاطب ، بتوانید تبلیغات خود برای گروه های خاصی از مخاطبان ارسال کنید و در سایتهای مختلف که کاربران مختلف از لحاظ گروه های سنی و یا نوع کسب و کار دارند برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. این کار باعث میشود کیفیت تبلیغات شما بهتر شده و نتیجه بهتری را کسب کنید.

  • استفاده از اطاعات بیشتر در تبلیغات

ارائه اطلاعات بیشتر در تبلیغات از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی است. به این معنا که در روزنامه و مجلات فقط میتوان یک کادر تبلیغاتی داشت که تعداد محدودی متن در آن قرار میگیرد اما در تبلیغات اینترنتی می توان از فایل های تصویری گیف (GIF) استفاده کرد که با عوض شدن عکس آن از نوشته های بیشتری بهره برد و یا با نمایش تیزر چند ثانیه ای در ویدئوها اطلاعات کاملتری را در معرض نمایش قرار داد و یا اینکه با کلیک روی تبلیغ به سایت و یا صفحه خاصی برود تا اطلاعات کاملتر در آن به نمایش در بیاید.

  • روش های پرداخت معقول و مناسب

در بازاریابی آفلاین می بایست کل مبلغ تبلیغ در همان ابتدا پرداخت شود اما در بازاریابی آنلاین و استفاده از تبلیغات اینترنتی میتوان پرداخت هزینه را بر اساس کلیک ها ، مخاطبان واقعی انجام داد.

مزایای تبلیغات اینترنتی جدید

  • توانایی ردگیری و اندازه گیری عملکرد آن

از دیگر مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به قابلیت ردگیری و اندازه گیری آن اشاره کرد. در تبلیغات دیجیتالی و آنلاین توسط ابزارهای مختلف میتوان میزان عملکرد و تاثیر تبلیغات را مورد ارزیابی قرار داد که این بررسی نتیجه بهتر و کاملتر شدن فایل تبلیغاتی خواهد شد.

  • قابلیت ویرایش و به روز رسانی

تبلیغات اینترنتی را می توان بعد از ارسال فایل مورد نظر ویرایش و یا حذف کرد. به طور مثال برای تغییر اطلاعات موجود در تبلیغات ارسالی در یک سایت فقط کافیست نسخه جدید را آپلود نمود و کد تبلیغ را تغییر داد اما در رسانه های دیگری که چاپ میشوند این امکان وجود ندارد.

  • قدرت برند سازی بالا

برند سازی لوگو ، نام شرکت و نام محصولات  یکی از مهمترین روش های بازاریابی به حساب می آید و تبلیغات اینترنتی به بهینه سازی روند برند سازی کمک بسزایی میکند.

شرکت جهان سایت با داشتن سالها تجربه در ارائه خدمات تبلیغات اینترنتی شما را در رونق بخشیدن به کسب و کار خود و ایجاد درآمد بالاتر از این طریق یاری میرساند. برای مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب جهان سایت میتوانید روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید.

ثبت-سفارش



طراحی سایت | طراحی وب سایت