طراحی وب سایت | خدمات سئو حرفه ای | بازاریابی اینترنتی

تبلیغات اینترنتی رایگان

در این مقاله با انواع تبلیغات اینترنتی رایگان بعد از ایجاد یک وب سایت آشنا می شوید که به راحتی میتوانید در کسب و کار خود از آنها استفاده کرده و باعث بالا رفتن تعداد کاربران سایت خودشوید که نتیجه آن زیاد شدن درآمدتان خواهد بود.

  • استفاده از سایت های آگهی

یکی از معمول ترین تبلیغات اینترنتی رایگان قرار دادن لینک سایت به همراه یک متن توضیحات کوتاه به عنوان آگهی در سایتهای ثبت آگهی رایگان است که میتواند ورودی سایت شما را خیلی بالا ببرد. در این نوع تبلیغ میتوانید با قرار دادن تگ ، عنوان ، عکس و متنی که مربوط به موضوع کسب و کار شما باشد، آگهی شما در نتایج جستجو به خوبی نمایش داده شود. از خوبی های دیگر این نوع تبلیغ این است که ورودی کاربران به سایت شما هدفمند ایجاد میشود و با قرار دادن تبلیغ در طبقه بندی مناسب میتوانید بازار هدف را به خوبی پیدا کرده ، محصول خود را به فروش رسانیده و یا خدماتی را ارائه دهید.

تبلیغات اینترنتی رایگان

  • تبادل لینک

تبادل لینک یکی از راه های دیگر تبلیغات اینترنتی رایگان است. این روش بین مدیران وبسایت ها و وبلاگ ها رواج زیادی دارد و برای بالا رفتن آمار بازدید ، از یکدیگر درخواست درج لینک سایت و وبلاگ را میکنند. تبادل لینک به روش های مختلف  انجام میشود که به تعدادی از آن اشاره میکنم:

–  تبادل لینک اتوماتیک

در این نوع از تبادل لینک درخواستی از وبمسترها ارسال نمیشود و با انجام مراحلی تبادل لینک به صورت اتوماتیک انجام میشود.

–  تبادل لینک ۲ ، ۳ ، ۴ طرفه که با توضیحاتی مختصر با انواع آن آشنا می شوید:

تبادل لینک ۲ طرفه

این نوع تبادل لینک معمولا با سایت و یا وبلاگی که موضوع مشترکی با شما داشته باشد استفاده میشود و مدیران سایت لینکهای تبادلی را در صفحه اصلی قرار میدهند. این نوع تبادل لینک را “یک به یک” میگویند که یک روش قدیمی محسوب میشود. استفاده از این روش به صورت بیش از حد ، اثر معکوس در روند بهبود رتبه گوگل دارد و بهتر است به صورت محدود از آن استفاده کرد.

تبلیغات اینترنتی رایگان آسان

تبادل لینک ۳ طرفه

بعد از آپدیت سیستم رنک بندی سایت گوگل ، تبادل لینک ۲ طرفه از نظر گوگل دیگر از کیفیت بالایی برخوردار نمی باشد. بنابراین کمکی به بهبود رتبه سایت ها نمیکند. به همین دلیل وبمسترها به تبادل لینک ۳ طرفه روی آورده اند. این نوع تبادل لینک که نوعی از تبلیغات اینترنتی رایگان محسوب میشود ، بدین صورت انجام میشود که شما لینک خود را در یک صفحه ثبت میکنید و لینک بازگشت را به صفحه دیگری میدهید. معمولا بین سایت رنک بالا و رنک پایین با محتوای یکسان انجام میشود. بدین معنا که ابتدا سایت با رنک پایین لینک را در صفحه اصلی سایت خود قرار میدهد و به سایت رنک بالا اعلام میکند تا لینک او را در بخش لینکدون قرار دهد. این نوع تبادل لینک هم به نوعی اتوماتیک محسوب میشود. نمونه ای از تبادل لینک ۳طرفه را ذکر میکنم:

Site-A  Link to  Site-B

Site-B  Link to  Site-C

Site-C  Link to  Site-A

تبلیغات اینترنتی رایگان حرفه ای

تبادل لینک ۴طرفه

بهترین روش تبادل لینک که در اکثر سایتها با رنک بالا مورد استفاده قرار میگیرد ، روش ۴طرفه است چرا که در بالا بردن رنک سایت ها تاثیر بسیار زیادی دارد. این نوع تبادل لینک به این صورت انجام میشود که یکی از طرفین مدیریت تبادل لینک را بر عهده میگیرد و یک صفحه در سایت خود با عنوان صفحه تبادل لینک رایگان ایجاد میکند. دیگر سایتها اگر تمایل به تبادل لینک  ۴طرفه را داشته باشند ، می بایست لینک صفحه تبادل لینک رایگان را در یکی از صفحات سایت خود قرار دهد (البته بهتر است که در صفحه اصلی سایت قرار نگیرد). سپس لینک خود را در فرم ثبت نام در صفحه تبادل لینک وارد میکنید و لینک شما در صفحه مربوطه به نمایش در می آید.

  • ارسال کامنت

یکی دیگر از راه های تبلیغات اینترنتی رایگان ارسال کامنت “نظر” در وبلاگ ها و سایتهایی است که به کسب و کار شما مربوط میشود.

همانطور که در این مقاله مشاهده نمودید روش های تبلیغات اینترنتی رایگان هم صرف هزینه زیادی دارد و هم نتیجه لازم را برای جذب (رنک خوب ، زیاد شدن کاربران سایت ، و درآمد بالا در قبال ارائه خدمات سایت) را ندارد و پیشنهاد ما به مدیران سایتها این است که از روش های تبلیغات اینترنتی با هزینه کم و نتیجه بهتر بهره ببرند. شرکت جهان سایت با داشتن بیش از ۱۳ سال سابقه در طراحی سایت ، تبلیغات اینترنتی و ایمیل مارکتنیگ میتواند مدیران سایت ها را در هدفشان برای رسیدن به یک سایت معتبر با بازدید بالا یاری  رساند و خدمات تبلیغاتی بسیار مفید و در عین حال با هزینه کم را در اختیارشان قرار دهد. هم اکنون میتوانید از مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب جهان سایت بهره ببرید.

ثبت سفارش



طراحی سایت | طراحی وب سایت